Գիտեք ո՞րն է անհաջողության չմատնվելու լավագույն տարբերակը: Հմմ… երբեք ոչինչ չփորձել: Այո՛, երբեք չփորձել ինչ-որ բան, որը ձեր հարմարավետության գոտուց դուրս է: Այդ ժամանակ սխալվելու և անհաջողության մատնվելու հավանականությունն էլ կմոտենա զրոյի և դուք կարող եք այդ մասին նույնիսկ չմտածել: Սակայն դա այն է, ինչ ձեզ պե՞տք է: Կարծում եմ՝ ոչ, քանի որ այժմ դուք այստեղ եք:
Սան Ֆրանցիսկոյում հիմնադրված Funders and Founders ստարտափը կազմել է մի ինֆոգրաֆիկ պատկեր, որում ցուցադրված է, թե քանի անգամ են իրենց ոլորտում հաջողության հասած մարդիկ փորձել՝ մինչև հաջողության հասնելը: Օրինակ, KFC-ի հիմնադիր Գնդապետ Սանդերսը, երբ փորձում էր վաճառել տապակած հավի իր նոր բաղադրատոմսը, մերժվել է 1009 անգամ: Կամ Pandora.com-ի հիմնադիրները 300 անգամ մերժում են ստացել ներդրողներից՝ մինչև այդքան սպասված «այո»-ն (այժմ Pandora-ն մի քանի միլիարդ դոլար արժողությամբ ընկերություն է): Իսկ դուք պատրա՞ստ եք նման համառության և համբերատարության: Պե՛տք է պատրաստ լինեք, եթե ցանկանում եք նմանատիպ արդյունքներ ունենալ: Դիտեք պատկերը